maandag 18 maart 2013

Beestenbos is gelukkig. Foto's.

 Deze week is het een beesten-aflevering. We zijn veel beestjes tegengekomen. Beestjes die het niet op foto gemaakt hebben zijn; Tuur onze gebuur (kakkerlak), mieren, roofvogels, inktvis, ... De andere kan je hieronder bewonderen.
 De kabels aan het leggen voor het netwerk!
 De kabels maken! Echt nog een groot werk voor enkele computers. Ik heb ze ook leren kabels oprollen.
 Kabels leggen! We hebben zelfs kabelgoten. Aan mijn leerkrachten informatica zou ik willen vragen of ze de studenten van het 2e al willen warmmaken voor het avontuur dat ik nu aan het beleven ben. Het zou fantastisch zijn moest er elk jaar een student informatica ('mijn') dit computerlokaaltje een update/boost kunnen geven. Het is een ervaring die je moet proberen meemaken!
Ikzelf ga ook een bundel opstellen voor de Ledeganck om iedereen uit te nodigen op Garba Jahumpa en d.m.v. buitenlandse stage zijn steentje bij te dragen hier.
 Vrijdagnamiddag: zoals u ziet was het kleedjestijd, etenstijd en was de foto genomen door nen slechte blanke  fotograaf.
 Moest ik willen mocht ik haar waarschijnlijk wel meenemen. Geef toe ze staat goed op mijn arm. (dochtertje van de buren) "Maam"
 Bushtaxi door het vogel-reservaat in Tanji. Jammer van de weg die ze erdoor gelegd hebben. Maar anders hadden wij er ook rond gemoeten.
 Eerste duur maal van de reis. Daar mogen we dan ook ne foto van nemen he. Coctail; Sex on the beach. Op de foto: ScampiSalade met een extra bord frieten.
 Door de condens op de lens.. hebben we hier toch weer een artistieke foto van een mangoboom.
 In de bushtaxi kwamen rare geluiden uit de persoon naast mij zijn gsm. Even later bleek dat er 2 kippen onder de stoel van die persoon zaten die het ritje op een heel speciale manier ervaarden. Ze waren trouwens niet van de persoon die erboven zat want die is zonder kippen uitgestapt.
 Zalige marktjes, waar je alles... toch het meeste kan krijgen.
 Het Computerlokaal zoals het is. Met netwerk. Nu nog wachten op het internet.
 Vleermuizen.
 I'm not afraid,  I'm not afraid,  I'm not afraid. Zijn die van plastiek was Catherine haar eerste reactie toen ze 10 crocodiles zag zonnebaden.
 Crocodile pool, als ik ergens niet graag zou invallen dan is het in dat groene drijvende spul. (ze gebruiken dit soms als camouflage)
 Cathy na wat aanmoediging, The Brave One.
 Big trees.
 Smal crocodile.
 Natural 'linianen'-swing.
 Ik ben echt een boeferke. Hier was ik aan het genieten van mijn 2e ijsje van de reis. Een pot 'Ben and Jerry's ' achtige brownie ijscreme.
 Scampi-wrap to go. Zaaaalig!
 Artistieke foto nr. 2 deze week. Zoek Catherine.
 Fishing town called Tanji.
 Suupercoole vis. (kzou zelf durven zeggen: artistieke foto nr.3)
 Kwal!
 Poesje hoog in een boom, gaan lopen van de 2 honden die ons tochtje begeleidden.
 Gier met enkele aangespoelde visjes rond hem. Laat het feestmaal beginnen.
 Alle honden zijn hier echt goedaardig.
 Mijne maat, sjans dat ik toch maar die inenting tegen hondsdolheid genomen heb. Je weet nooit dat ge aan een van die beesten komt.
 The one in the middle is my mentor for mathematics, Mr. Dibba. He took us around The Gambia to these fabulous places. Thanks a lot for that.
 SeneGambia, the place to be!
Afsluiter: mijnen sex on the beach. Maar ze waren al te laat, hij was al op.
Jolien: U wordt gemist! :)

Groetjes Uit Het Verre maar toch heel leuke Baaanjul!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten