woensdag 6 februari 2013

Laatste berichtje uit België!

Ziezo, de tijd van gaan is gekomen. De valiezen zijn gepakt en over een paar uurtjes zijn we op weg naar Gambia. Ik vertrek met dubbele gevoelens, blij dat het zover is maar toch voelt het raar om hier alles achter te laten. Liefje, Chiro, ouders, vrienden... kvind het tof dat ik daar mijn stage kan doen en het zal vast een reuze belevenis worden. Mijn 2 valiezen mochten 23kg wegen, daarnaast nog een rugzak handbagage van 10kg en laptop en fototoestel apart. Op de 100g na wegen al mijn valiezen dus ook net zoveel. Ik zal blij zijn als ik als muilezeltje met al mijn materiaal en kledij ter plaatse ben!
Als ik aankom begint ons verhaal echt. Ik zal regelmatig proberen posten zodat jullie mijn avontuur een beetje kunnen volgen.

Laatste update;
- Nog geen Engelse stagedocumenten ontvangen van't school deze worden volgende week vertaald. (Jammer, want we vertrekken vandaag!)
- Nog geen adres waar we zullen verblijven of les zullen moeten geven. 
Meer nieuws als we aangekomen zijn!


Ik heb er alvast zin in, tot de volgende!

Groetjes Gert-Jan
I approve this message.

 The package!
 Rugzak-valies gekregen voor nieuwjaar van An en Jos. (schoonouders)
Kaartje van mijn medeleiding op de chiro en vb's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten